Retete delicioase ilustrate pas cu pas

vineri, 14 octombrie 2011

Cordon bleu


Astazi va prezint un preparat mai aparte. De ce aparte? Pentru ca bucatarul responsabil de realizarea lui n-a fost nimeni altul decat sotiorul meu :)
Eu m-am ocupat de realizarea fotografiilor.
 Bucatareala s-a petrecut spre seara, asa ca scuzati calitatea pozelor.



INGREDIENTE:

  • 4 felii de piept de curcan
  • 4 felii de sunca
  • 4 felii de cascaval
  • 2 oua
  • pesmet si faina
  • condimente (sare, piper)
  
Feliile de carnita se bat cu ciocanul de carne pana se uniformizeaza.

Deasupra se aseaza o felie de sunca
si una-doua de cascaval.
Se ruleaza frumos...
si se prinde cu scobitori.
Rulada obtinuta se trece prin faina, apoi prin ou batut iar in final prin pesmet.
Se prajeste in ulei in abundenta, la foc mic, pana se rumeste de jur imprejur.

Se serveste cu o garnitura dupa preferinta...
preferata noastra fiind o portie de cartofi prajiti, taiati mai grosieri.

Pofta buna va doresc!

Se condimenteaza.

16 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

mmmm ce rumenele !!!!

Roz_bonbon spunea...

Aziz, ti-am facut pofta :) ?

fotograf nunti antonia spunea...

arata demential!

fotograf nunti antonia spunea...

arata demential!

Roz_bonbon spunea...

Multumim mult! Tocmai ce am vizitat site-ul. E super interesant. Voi intra mai des sa citesc articolele legate de fotografiat :) Duminica placuta!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Craciun fericit si linistit iti doresc!!!

Roz_bonbon spunea...

Multumesc mult! Doresc de asemenea un Craciun fericit si calduros alaturi de cei dragi!

Roxana spunea...

Arata bine si cartofii si cordon bleu-ul. Esti norocoasa

Roz_bonbon spunea...

Multumesc, Roxana! Asa-i?

Betty spunea...

Scuzam totul si mancam cu mare pofta :)) Duminica asta vreau sa fac si eu

Roz_bonbon spunea...

Ce bine! Va doresc pofta buna in avans :) Sa-mi spui daca v-a placut :)

miremirc spunea...

Super simplu si super bun ! :)

In bucatarie cu Aziz spunea...

Un premiu pe blog la mine te asteapta!!

Ioana V. spunea...

ff bine arata! Te felicit ca ai un asemenea sot. Al meu e de nota 10, dar nu in ale bucatariei..:))

Bianca spunea...

Cred ca este tare bun si mi se pare usor de preparat

LauraAdamache spunea...

Draga mea, iti doresc un 2013 plin de sanatate, fericire si multe realizari!

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online